ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Cukerpekeraj ili kako je otvorena cukerpiksna

Miješam, mijesim, kuham, rezuckam, glaziram, modeliram i još štošta činim već godinama (u svojoj kuhinji). No, sve što nastaje, većinom i ostaje u mojoj kuhinji (ili u želudcima onih koji u nju ulaze - i ne daju se lako otjerati).
 Nakon jednog dužeg perioda, napokon sam ponovno probudila kreativku u sebi  i vratila onome što me iskonski veseli - jedna od tih stvari je i cuker pekeraj.
Hvala Saši i Tei koje su me nagovorile da pokažem svoje torte i kolače svih veličina i oblika.  Drage moje... nisu ni znale što znači kad oslobodiš zatočenu cuker pekaricu u sebi...
 Ovako sam krenula...

Rokova torta za krštenje





Helenina prva rođendanska (osim prefinih koje su napravile bake)












Nema komentara:

Objavi komentar